Türkiye'nin
en yeni lüks otomobil markası Lexus, hedeflerinde revizyon yaptı. Lexus, daha önce 5 yıl olarak açıklanan bin adetlik satış hedefini öne çekti. Markanın yenilenen SUV modeli RX'in tanıtımında konuşan Toyota Türkiye CEO'su Ali Haydar Bozkurt, "Önümüzdeki 5 yıl içerisinde bin adet olarak belirlediğimiz hedefimizin aslında muhafazakâr bir rakam olduğunu, bunun 5 yıldan daha kısa bir sürede gerçekleşeceğine inanıyoruz" dedi. Yeni RX'in ocakta satışa sunulacağını söyleyen Bozkurt, şöyle devam etti: "Lexus ile 100 bin adede yaklaşan lüks otomobil pazarının yüzde 20'lik üst segmentine hitap edeceğiz. RX modelimizle ise 3 bin araçlık bir segmentten pay alacağız. 2016'da SUV modellerimizden RX ve NX'den 70'er adet olmak üzere, diğer modellerle birlikte toplamda 250 adetlik satışa ulaşmayı hedefliyoruz."
HELİKOPTERLİ HİZMET
İlk showroom'un İstanbul Maslak'ta açılacağını söyleyen Bozkurt, Lexus için tüm Toyota servislerinden hizmet vereceklerini ifade etti. Bozkurt, "Lexus müşterileri, Türkiye'nin neresinde olurlarsa olsun hiçbir endişe taşımayacaklar. Gerekirse helikopter gönderip sorunu çözeceğiz" diye konuştu.