Kullandıkları ofis malzemelerini beğenmeyen 3 mimar, milyon dolarlık bir e-ticaret girişiminin kurulmasına önayak oldu. 'Ofise ne lazımsa' sloganıyla 2012'de kurulan Ofix. com 3 yılda 300 bin kullanıcıya ulaştı. 10 kategori altında 12 binden fazla ürünü sunan şirket, KOBİ'lere maliyetlerini kontrol altında tutma avantajı sunarken, 24 saatten kısa teslim süresiyle de dikkat çekiyor. Özellikle KOBİ'lerden yoğun ilgi gördüklerini belirten Ofix Genel Müdürü Gürkan Uğraş, "Kendi araçlarımızla sevkiyat yapıyoruz ve müşterimizi iyi tanıyoruz. Ofise ne lazımsa onu sunuyoruz. Mobil uygulamamız var. Barkodu okutuyorsunuz, sepete at diyorsunuz. Ofix kurumsal KOBİ'lere büyük kolaylık sağlıyor. Bu hizmet özellikle şubeleşmiş KOBİ'lerin maliyetini kontrol etmesini sağlıyor. Patron, hangi şube, ne kadar harcıyor bunu görebiliyor" diye konuştu.