Turizm
potansiyeli artan Trabzon, dört mevsim turist çeken bir şehir haline geldi. Şehirde beş yıl önce açılan Varlıbaş AVM, şehirdeki turistik gelişimi ortaya koydu. AVM özellikle Arap ve Körfez bölgesinden gelen turistlerin cazibe merkezi oldu. Beşinci yılında ziyaretçi sayısını yüzde 50 artırdı. Yılda 300 bine yakın Arap turistin Trabzon'a geldiğine dikkat çeken Varyap Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve CEO'su Erdinç Varlıbaş "4 mevsim boyunca önemli oranda turist çeken Trabzon, perakende yatırımları açısından da önemli bir potansiyele sahip" dedi.
HEDEF YÜZDE 30 ARTIŞ
Varlıbaş, hedef kitlenin talepleri doğrultusunda faaliyetlerini sürdürdüklerini belirterek, şöyle konuştu: "Önümüzdeki dönemde yapacağımız yeniliklerden birisi de Dubai ya da Suudi Arabistan'daki AVM'lerde olduğu gibi parfümeri ya da mücevherat gibi gelen turiste yönelik mağaza serilerini artırmak olacak. 2016 yılı içerisinde kapı giriş oranımızı yüzde 30 daha arttırmayı hedefliyoruz." Varlıbaş AVM, yıllık 250 milyon TL'lik bir ticaret hacmine ulaştı.