X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Rusya kaybını tarifeli uçuş telafi eder
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Rusya kaybını tarifeli uçuş telafi eder

  • Giriş Tarihi: 28.1.2016
Rusya kaybını tarifeli uçuş telafi eder
Rusya kaybını tarifeli uçuş telafi eder

Rus turist kaybının etkisini azaltmak için Antalya'ya yönelik tarifeli uçuş talep eden Etstur Başkanı Ersoy, bu şekilde hem gelir hem de kişi sayısında artış sağlanacağını söyledi

Rusya'dan beklenen turist kaybının telafisi için teşvikler ve pazar çeşitlendirme çalışmaları devam ederken, sektörden de Antalya'ya yönelik tarifeli uçuş talebi geldi. Etstur Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ersoy, Antalya'ya yönelik tarifeli seferlerin başlaması durumunda hem gelir hem de kişi sayısında artış sağlanacağını söyledi.

KÂRDA DA ETKİLİ OLUR
Üst gelir grubunun tarifeli uçaklarla ve business uçtuğuna dikkat çeken Ersoy, nitelikli turistin charter seferlerle çekilemeyeceğini kaydetti. Ersoy, "Bu zamana kadar charter seferler Antalya'yı bir noktaya taşıdı ancak hedeflenen nitelikli turist zaten bu yolla sağlanamazdı. Şimdi bir de Rusya kaynaklı 3 milyonluk bir turist kaybı bekleniyor. Bunun en fazla 500 binini İran, 500 binini de İsrail telafi eder. Ancak kaybı kapatmaz" dedi. Telafi için Antalya'ya teşvik sağlanıp tarifeli seferlerin başlatılması gerektiğini belirten Ersoy, "Eğer THY tarifeli sefer başlatırsa karşıt havayolu da başlar. Tarifeli seferler hem pazar çeşitlendirmede hem nitelikli turistin çekilmesinde hem de kârda çok etkili olur" diye konuştu.

OTELPUAN EN İYİLERİ ÖDÜLLENDİRDİ

ETSTUR tarafından 2008'de kurulan ve o günden bugüne oteller hakkında, daha önce buralarda konaklamış kişilerce yapılan değerlendirmeleri ve puanlamaları içeren platform Otelpuan.com, yılın en iyilerini 8'inci kez ödüllendirdi. Etstur Misafir Deneyimi İlişki Yönetimi ve Kalite Direktörü Ayşıl Bahar Arıcı, platformda bugüne kadar 19 bin 237 tesisle ilgili 600 bine yakın tatilci görüşünün yayımlandığını söyledi. Otelpuan.com'un sektöre katkılarıyla ilgili bilgiler veren Arıcı, "Tatilcilerin çocuklar, bebekler ve sağlık sorunlarında özel istekleri olduğunun tespit edilmesinin sonucunda tesislere sunabilecekleri ek hizmetler iletildi.Konseptlerini değiştiren tesisler sayesinde genel memnuniyette yüzde 7, tavsiye edenlerin oranında ise yüzde 5.5 arttı" dedi.