X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Sömestr, AVM'lerde hareketliliği artırdı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

, 'lerde hareketliliği artırdı

  • Giriş Tarihi: 10.2.2016 10:20 Güncelleme Tarihi: 10.2.2016 10:22
Sömestr, AVM'lerde hareketliliği artırdı
Sömestr, AVM'lerde hareketliliği artırdı

tatili, sezon indirimi ve soğuk havaların etkisiyle 'lerde hareketlilik arttı. Bu hareketlilik ise en çok perakendecileri mutlu etti. AVM giriş çıkışlarının önceki aylara oranla yüzde 15, geçen yıla oranla yüzde 25 artış gösterdiğini söyleyen Özdilek Center Müdürü Şadi Aşıroğlu, bu yıl sömestr tatilinin sektörü olumlu yönde etkilediğini söyledi.

Havaların soğuması, markaların sezon sonu indirimi ve tatilinin aynı döneme denk gelmesi 'lerde yoğunluğu artırdı. Özellikle AVM'lerde sinema, yeme-içme ve giyim alışverişlerinde hareketlilik yaşandı.

Hareketliliğin en çok sinemada yaşandığını açıklayan Özdilek Center Müdürü Şadi Aşıroğlu yaşanan hareketlilikle ilgili şunları söyledi:

"Hem indirim kampanyaları, hem havaların soğuk seyretmesi hem de sömestr tatilinin aynı dönemde yaşanması AVM giriş çıkışlarında önceki aylara göre yüzde 15, geçen yıla göre ise yüzde 25 artış gösterdi. Bir önceki ayı baz alarak konuşursak bu artış en çok yüzde 30 artış ile sinema bölümünde yaşandı. Sinema bölümünü yüzde 20 ile yeme-içme bölümü, yüzde 10 ile giyim bölümü takip etti. Özellikle sezon kampanyalarının bu döneme denk gelmesi ise tüketicilerin yüzünü güldürdü. Şubat ayının ilk haftasında da Sevgililer Günü nedeniyle bu artışları koruyoruz. 3 kategoride Sevgililer Günü haftasında da bir önceki aya göre yüzde 15 artış bekliyoruz."


BU DÖNEM KAMPANYA BAŞVURULARINI DA ETKİLEDİ

Alışverişleri kazanca ve eğlenceye çevirmek için kampanyalar düzenlediklerini belirten Aşıroğlu sözlerine şöyle devam etti:

"Bu yıl misafirlerimiz için büyük bir kampanya hazırladık. Hem yeni yıl hem de Sevgililer Günü alışverişleri için çekiliş ile BMW i8 kampanyası başlattık. Kampanyanın da güzel geri dönüşlerini aldık. Kasım ayında başlattığımız kampanyaya şimdiye kadar 160 binden fazla kişi katıldı. Diğer kampanyalarımıza oranla kampanya başvuru sayısında da yüzde 15 artış yaşandı. Bu dönemde çocukları da unutmadık. Çocuklar için de eğitici ve öğretici etkinlikler düzenleyerek tatilde keyifli vakit geçirmelerini sağladık." (ANKA)




kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.