Jean sektöründe 25 yılı geride bırakan Mavi Jeans, yurtiçi ve yurtdışında hedef büyüttü. Geçen yılı 1.2 milyar TL ciro ve 7.2 milyon adet jean satışıyla kapatan şirket, bu yıl ise yüzde 30 büyüme, 1.5 milyar TL ciro ve 8 milyon adet jean satışı hedefliyor. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, dünya premium jean pazarının ilk beş markası arasında yer aldıklarını söyledi. Kuruldukları günden bu yana 70 milyon adet jean sattıklarını belirten Yavuz, "Bu, dünyaya Türkiye nüfusu kadar jean giydirdiğimiz anlamına geliyor. Saatte 1.000 adet jean satıyoruz" dedi. Perakendede dünya çapında 385 mağazası bulunan marka, 2016'da 440 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. 10'u yurtdışında 45'i de Türkiye'de olmak üzere toplam 55 mağaza açmayı planlayan şirket, Balkanlar ve Kuzey Afrika'da büyüyecek.