Dünyaca
ünlü saat markası Casio, ilk kez bir şehirden ilham alarak koleksiyon hazırladı. Casio'nun Türkiye Distribütörü Ersa'nın Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Ergün, "Casio bir Japon markası. Japonlar'ı bu koleksiyon için ikna etmemiz tam 3 yıl sürdü. Böyle bir talebi karşılayamayacakları söylediler. Ancak İstanbul koleksiyonu için ikna oldular" dedi.
% 12 BÜYÜDÜ
Saat tüketiminin son yıllarda giderek düşmeye başladığını ancak Casio'nun son iki yılda yüzde 12 büyüdüğünü söyleyen Ergün, 2013'ten bu yana distribütör sayılarının da arttığını, rakamın bin 200'den bin 600'e ulaştığını açıkladı. G-Shock İstanbul serisinin pazara renk katacağını belirten Ergün, "Sınırlı sayıda üretilen G-Shock İstanbul 2016 saat koleksiyonunda Boğaziçi Köprüsü, Kız Kulesi, şehir hatları vapuru ve Boğaz'ın martıları esin kaynağı oldu" dedi.