Domino's Pizza, kendi çatısı altındaki yaratıcı kişileri destekleyerek girişimciler yaratıyor. Bu isimlerden biri olan Sami Memi, dünya çapında önemli bir başarıya imza attı. Memi, kendi tarzını yansıttığı Sufle'yi Domino's Pizza Türkiye'nin menüsüne dahil ettirdi. Kısa süre sonunda sufle pizzadan sonra en fazla satılan ürün oldu. Başarı dünya genelinde de dikkat çekti. Domino's Pizza'nın dünya başkanı Türkiye'ye gelerek sufleyi denedi ve ABD başta olmak üzere 80'dan fazla ülkedeki restoranlarda satış başladı. Türkiye'de yenilikçi yatırımlarla büyümek istediklerini söyleyen Domino's Pizza Türkiye Müdürü Aslan Saranga, "Domino's Pizza'nın sene sonu hedefi en az 500 restoran" dedi. Aynı zamanda Alisya Pastacılık'ın sahibi olan Memi ise hedefinin küresel bir zincire dönüşmek olduğunu belirtti. Memi, "ABD, Hollanda, Avusturalya ve Almanya'ya da ihracat yapıyoruz. Yıllık ciromuz 5 milyon euroya ulaştı" dedi.