Türk sigorta sektörünün son 10 yılda sadece hasarda değil, teknik ve ürün tarafında da diğer ülkelere kıyasla çok başarılı olduğunu söyleyen HDI Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Ali Doğdu, rekabetin, hizmet kalitesini yukarıya çektiğini ifade etti. Doğdu, konuyla ilgili şunları söyledi: "Anlaşmalı servis ağları ve teknolojinin kullanımının ilerlemesiyle birlikte hasar süreçleri hızlandı. Ürünlerimize baktığımız zaman uluslararası piyasalardaki birçok ürün ve hatta daha gelişmişleri bizde mevcut. Rekabetten dolayı birbirimizi de gelişmeye zorladığımız bir durum söz konusu. Rekabet herkesi dinamik tutuyor, böylelikle kendinizi geliştirmeye zorluyorsunuz. Hiçbir zaman ben istediğim noktadayım diyemiyorsunuz. Hep bir adım öne geçmeniz gerekiyor. Yani dinamizmi rekabet sağlıyor."
HDI SİGORTA 'HIZLI DESTEK'TE İDDİALI
HDI Sigorta'nın hasar hizmetlerinden de bahseden Doğdu, Hızlı Destek İstasyonu'nun, bağlı oldukları Talanx Grubu'nun başarılı uygulamalarından biri olduğunu söyledi. Hem acentelerden hem de müşterilerden hasar servisiyle ilgili olumlu geri dönüşler aldıklarını ifade eden Doğdu şunları söylediledi: "Bizim için en önemli konu müşterinin memnuniyeti. Hızlı Destek İstasyonu ile ilgili aldığımız olumlu geri dönüşler bizi çok mutlu ediyor. Bu yüzden ikinci bir servis açmayı planlıyoruz. "