Müşteriler
sigorta ürünleri ve hizmetleri hakkında bilgi almak için dijital dünyayı artık çok daha aktif kullanıyor. Dijitalleşmenin şirketlere sunduğu başlıca kazanımlardan birinin akıllı ve hızlı yönetim olduğunu söyleyen MetLife Genel Müdürü Deniz Yurtseven, bunun bilginin çoğalması, yayılması ve süreçlerde hata payının azalması açısından çok kıymetli olduğunu ifade etti. Deniz Yurtseven, "Günümüzde en önemli maliyet kaynağı zaman. Dijital dönüşüm zaman maliyetini en aza indiriyor, dolayısıyla verimliliğin de anahtarını oluşturuyor. Bireyler artık, işyerlerinden, evlerinden ya da internet bağlantısına sahip oldukları herhangi bir yerden finansal ya da kişisel işlemlerini yürütebiliyor aradıkları ürün ve hizmetlere kolayca erişiyorlar" diye konuştu.
HİZMET KALİTEMİZ ARTIYOR
MetLife olarak müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak ve hizmet kalitesini artırmak için dijital alandaki gelişimlerine ve hizmet ataklarına devam ettiklerini aktaran MetLife Genel Müdürü Deniz Yurtseven, "Bu alandaki yatırımlarımızı ilk olarak mobil cihazlardan erişim sağlanan web sitemiz 'metlife.com.tr' üzerinde gerçekleştirdik. Herhangi bir sigorta ürününe sahip olmak isteyen kullanıcılar için her ürüne ait sayfada online başvuru formumuz bulunuyor. Bunun yanı sıra her sayfada müşterilerin MetLife'a kolay bir şekilde ulaşmasını sağlayacak iletişim bilgilerinin bulunması da sitenin kullanıcı dostu özelliklerini artırıyor" diye konuştu.