Jolly
Tur, bu yıl 3'üncüsü düzenlenen Mersin Altın Palmiye Ödülleri kapsamında 'Yılın Markası' ödülüne layık görüldü. Jolly Tur'un aldığı ödül kapsamında 7 milyon 290 bin 888 oy kullanıldı. Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Vardar, milyonlarca kişinin oyuyla 'Yılın Markası' olarak seçilmelerinden büyük bir onur duyduklarının altını çizdi. Vardar, "Tıpkı 29 yıl boyunca yaptığımız gibi hedeflerimizi ve stratejilerimizi belirlerken sadece Jolly Tur markasına değil, turizm sektörünün geleceğine de yatırım yapmayı ana yöntemlerimizden biri olarak belirledik" dedi. Jolly Tur, nisan ayında da İstanbul Gelişim Üniversitesi öğrencileri tarafından 'En İyi Turizm Şirketi' seçilmişti.