Yabancı markaların Türkiye'ye yatırımı hız kesmeden sürüyor. Son olarak İtalyan mutfak pazarının önemli markalarından Stosa da İstanbul'da iki mağaza açtı. Türkiye'ye Aykar Grubu bünyesindeki Doruk Mekan Tasarım ortaklığıyla giren Stosa, 3 yıl içinde İstanbul'da 5 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. STOSA Cucine CEO'su Leonardo Sani, Türkiye'nin geleceğine güvenerek mağazalaşma kararı aldıklarını söyledi. Sani, "Türkiye pazarına güveniyoruz. Hızla büyüyen bir inşaat sektörünüz var. Ülkenizin geleceği çok parlak, bu nedenle gelecekte üretimin bir kısmını Türkiye'ye kaydırabiliriz, bunun sinyallini de vermiş olalım" dedi. Aykar Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Aydın da, Türkiye'de inşaat yatırımlarının hız kesmeden sürdüğünü söyledi. Aydın, "Stosa için 3.3 milyon TL yatırımla Bakırköy ve Avcılar'da ilk iki şubemizin açılışını gerçekleştirdik. Marka için franchise da vereceğiz" dedi.