X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Berat Albayrak: "Burası bölge istihdamına katkı sağlayacak"
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Berat Albayrak: "Burası bölge istihdamına katkı sağlayacak"

  • Giriş Tarihi: 5.11.2016 10:09 Güncelleme Tarihi: 5.11.2016 10:16
Berat Albayrak: "Burası bölge istihdamına katkı sağlayacak"
Berat Albayrak: Burası bölge istihdamına katkı sağlayacak

Cengiz ve Kolin Şirketler Grubu bünyesinde faaliyet gösteren Boğaziçi Elektrik Dağıtım A.Ş. (BEDAŞ) ve Çamlıbel Elektrik Dağıtım A.Ş.'ye (ÇEDAŞ) ait yeni çağrı merkezi Tekirdağ'da hizmete açıldı. Çağrı merkezinin Tekirdağ'a hayırlı olmasını dileyen Albayrak, "Burası inşallah bölge ekonomisine, istihdamına ve şehrimizin gelişmesine katkı sağlayacaktır. Çağrı merkezlerinin, tüm Türkiye'de elektrik dağıtım sektöründeki müşteri memnuniyetine ve vatandaşlarımızın çok daha hızlı hizmet almasına vesile olmasını diliyorum." diye konuştu.

TEKİRDAĞ'A AYRI BİR ÖNEM VERİYORUZ

Albayrak, Tekirdağ'ın sanayi ile önemli bir il olduğunu belirterek, "Türkiye'de enerji alanında özellikle de Trakya dediğimizde, Tekirdağ dediğimizde sanayisiyle, istihdamıyla, ekonomiye katkısı önemli bir ilimiz. Alt yapısı ihtiyaçları çerçevesinde Enerji Bakanlığı olarak biz, Tekirdağ'a ayrı bir önem veriyoruz. Bu çerçevede, Mayıs ayında tüm Türkiye'nin 21 dağıtım bölgesiyle alakalı kritik yatırım hamleleriyle ilgili adımlar atmaya başladık. Bunlardan bir tanesini inşallah 300 küsur kişiden fazla Tekirdağlı arkadaşlarımıza, dostlarımıza, hemşerilerimize istihdam sağlayacak hem çağrı merkezinin, açılışı hem de Türkiye'de elektrik dağıtım sektöründe bilişim alt yapısının da güncellenip daha kaliteli bir düzeye ulaşmasıyla alakalı elektronik alt yapısı skala sistemleriyle ilgili yeni bir merkezin inşallah faaliyeti ile ilgili bir ziyarette bulunacağız" dedi.

BEKLEME 45 SANİYEYE DÜŞTÜ

Şirketlerin yeni çağrı merkezleriyle birlikte ortalama yüzde 80-85'lerde olan çağrı karşılama oranının yüzde 100'e çıkarılması planlanıyor. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu'nun getirdiği standartlar çerçevesinde daha önce çağrı merkezlerinde 60 saniye olan bekleme süresinin 45 saniyeye düşürüldüğü ve abonenin çağrı merkezini aradığında meşgule düşmeyeceği de belirtildi.

308 KİŞİ İSTİHDAM EDİLDİ

Çağrı merkezinde toplam 308 kişinin istihdam edildiği ve işe alımlarda kadın, şehit ve gazi yakınlarıyla engellilere öncelik tanındığı kaydedildi. Bu kapsamda, çağrı merkezinde çalışacak 286 personel, 4.7 milyon elektrik abonesine hizmet veren BEDAŞ'a, kalan 22 çalışan ise 900 bin aboneye hizmet veren ÇEDAŞ'a hizmet verecek.

TEK BİR HAVUZDA TOPLANACAK

Fırtına, deprem ya da olağanüstü hallerde çağrı merkezinde yaşanan yığılmaya karşı tüm çağrı merkezlerini tek bir havuzda toplanmasını sağlayacak sistemin kurulması da hedefleniyor. Şirketin yaptığı açıklamada, "Çağrı merkezinde Türkiye'de yabancı abonelerin sayısındaki artış nedeniyle İngilizce yanıt seçeneği de bulunacak" denildi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.