27 Temmuz Perşembe günü İstanbul ve çevresinde gerçekleşen, yaklaşık 20 dakika süren dolu ve şiddetli sağanak yağış yüzlerce ev, işyeri ve aracı hasara uğrattı. Generali Sigorta da hasar süreçlerinde kolaylıklar sağladığını açıkladı. Generali Sigorta Teknikten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Tümer, yaşanan dolu ve sağanak sonrası sigortanın önemine değinerek sigorta şirketlerine önemli sorumluluklar düştüğünü ifade etti. Tümer: "Generali Sigorta olarak geçtiğimiz günlerde yaşanan bu üzücü doğa olayı sonrası üstlerine düşeni tereddütsüz bir şekilde yaptıklarını belirterek, bu kapsamda ivedilikle çalışmaları tamamlayarak, dolu hasarı alan Generali Sigorta müşterilerimizin kasko ve konut poliçeleri yenilemelerinde hasarsızlık indirimi bozulmayacaktır" dedi. Hasar süreçleri için; Generali Sigorta 0850 555 55 55 numaralı Kişisel Sigorta Danışmanlığı Merkezini arayıp hasar hizmet hattını tuşlayarak ya da generali.com.tr üzerinden hasar ihbarı yapılabiliyor.