2015'te hayata geçirilen CepteTEB'in yalın tasarımı, basit menü yapısı ve pratik kullanımıyla müşterilere bankacılık işlemlerini kolayca yapmalarını sağladıklarını belirten TEB Bireysel ve Özel Bankacılık Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Mendi, CepteTEB'in dijital platformlara özel avantajlı ürünlerinden TEB müşterisi olmayanların da yararlanabildiklerini söyledi. Mart 2015'ten itibaren CepteTEB ile 425 bin müşteriye ulaştıklarının altını çizen Mendi, "Temmuz 2017 sonu itibarıylaiyle müşterilerimizin yüzde 82'si dijital dağıtım kanallarımızı kullanırken, online bankacılık aktif müşteri sayısı 980 bini aştı. Dijital bankacılıkta elde ettiğimiz bu başarılarla toplam bankacılık işlemlerinde dijital bankacılığımızın payı yüzde 86'ya ulaştı" diye konuştu. Gelecek dönemlerde CepteTEB Cüzdan'a yatırım yapmaya devam edeceklerini belirten Mendi, "Deri cüzdanları dijitale dönüştürme stratejimize hız verdik. Yeni özellikleri de önümüzdeki dönemde hayata geçireceğiz" dedi.