Türk sigorta sektöründe rekabetin belli bir alanda kısılıp kaldığını söyleyen Quick Sigorta CEO'su Levent Uluçeçen, sektörün büyümesi için yeni olanakların da sigorta şirketleri tarafından değerlendirilmesi gerektiğini vurguladı. Sigorta şirketleriyle müşterilerin sadece hasar anında temasta olduklarını ifade eden Uluçeçen, bu temasın kesilmemesi, ilişkinin sosyal medya ve web üzerinden devam ettirilmesinin büyük önem taşıdığını söyledi. Levent Uluçeçen, güncel ve müşterilerin ilgisini çekecek içeriklerin sigorta şirketi ile müşteri arasındaki ilişkiyi canlı tuttuğunu ve bu ilişkinin satış rakamlarına da pozitif olarak yansıdığını ifade etti.
SİGORTA SOSYAL MEDYAYLA GELİŞECEK
Uluçeçen, Quick Sigorta olarak müşteri ile iletişimi değiştirecek bazı adımlar attıklarını belirterek şunları söyledi: "Quick Sigorta olarak özellikle sosyal medyada çok güçlü olduğumuzu hissediyoruz. Vatandaşın ilgisini çekebilecek, hayatın içindeki konulardan bahsediyoruz. Biz sigortacılığın da sosyal olarak büyüyeceğini düşünen bir şirketiz. Türkiye'de sigortanın gelişmesi de sosyal medya üzerinden gerçekleşecektir. Önümüzdeki dönemde pek çok projemiz var. En önemli projemiz ise acentelerimizin dijital entegrasyonunu, sosyal medyada bize gelen iletişimle bir araya getirmeye çalışıyoruz. Genel iş akışı çerçevesini tamamladık. Projeyi hayata geçirdiğimiz zaman sektörde çok ses çıkaracağımızı söyleyebiliriz."