Ekonomik krizlere en dayanıklı sektörlerin başında kozmetik sektörünün geldiği söylenir. Kadınlar, kriz falan dinlemeden güzelliğine ve bakımına para harcamaya devam eder. Çevrenize baktığınızda zaten bunu rahatlıkla gözlemleyebilirsiniz. Geçen hafta bu tezi bir kez daha doğrulayan bir davet vardı. Amerika'nın ünlü kozmetik markası OHT'nin Türkiye temsilcileri Özlem-Korhan Acar kardeşler, markanın yeni bir ürününü tanıtmak için Nişantaşı'ndaki Salomanje'de bir davet verdi.
HEPSİ BİRER TANE ALDI OHT
Peptide 3 Serisi'nin yeni ürünü el kreminin tanıtıldığı davete İstanbul'un orta yaş elitlerinden birçok katılım oldu. Bakımına düşkün elitler, 'Elleriniz de genç kalsın' sloganıyla Türkiye'de satılmaya başlayan el kremini denemek ve hakkında bilgi almak için Salomanje'de toplandı. Davetliler, karşılarında güzellik ve kozmetik uzmanlarını görünce sadece el kremiyle yetinmeyip akıllarına takılan soruları sıralamaya başladı. Davet sonunda mekandan ayrılan her kadının elinde bir OHT poşeti vardı. Çünkü hepsi 'ellerinin de genç kalması' için bir el kremi satın almıştı!