Türkiye'nin en iyi haber sitesi
ŞELALE KADAK

Elma ve tarçın kokusu niye önemli?

Bugüne kadar 30'a yakın projeye danışmanlık yapan ve bir o kadar projenin de halen içinde olan Alkaş, bir alışveriş merkezinin başarısını lokasyona bağlıyor ve şunları söylüyor: "Bir de tabii yer açılınca işler bitmez. Yeni doğan bir bebek düşünün. En iyi uygulamalar hayata geçirilmeli. Elma ve tarçın kokusu alışveriş dürtüsünü körükler mesela. Temizlik, güvenlik önemli. Buralara girmek zorunda değilsiniz. İnsanları cezbetmelisiniz."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA