Aykaç, amaçlarının yalnızca lüks otelleri indirimli fırsatlarla sunmak olmadığının da altını çiziyor: "İnsanların seyahat tecrübelerini artırmak istiyoruz. Bütçesi çok uygun olmayanlara da lüks otel deneyimi yaşatmayı amaçlıyoruz. Çünkü yoğun çalışan insanlar için 'iyi seyahat'in önemi çok fazla. Seyahat etmek benim de hayatımdaki önceliklerden. En güzel anılarım, hep yaptığım seyahatlerden." Aykaç, ürün yerine tecübeye para harcama trendinin yaygınlaştığını da kabul ediyor: "Tüketim toplumunun sonunu gördüğümüz bir yerdeyiz. Artık dünyaya bir kez geldiğimizi anladık. Ve bir ürüne sahip olmaktansa, yeni deneyimlerle ufkumuzu açmanın daha değerli olduğunu fark ettik."