ARKADAŞINA GÖNDER Bilim insanlarından inanılmaz keşif!

Bilim insanlarından inanılmaz keşif!

• Giriş Tarihi: 26.2.2015 09:48 Güncelleme Tarihi: 26.2.2015 10:08
Bilim insanlarından inanılmaz keşif!

Bilim insanları evrenin uzak bir köşesinde Güneş'in tam 12 milyar katı büyüklüğünde bir kara deliğin varlığını keşfetti. Kara deliğin evrenin ilk başlangıcında oluştuğu tahmin ediliyor.

Yeni keşfedilen bu kara deliğin kendisiyle yakın yaşta bulunan benzerlerinden yaklaşık iki kat daha büyük. Açıklamayı yapan Almanya'daki Max Plank Enstitüsü'nde çalışan bilim adamı Bram Venemans ne kendisinin ne de meslektaşlarının bir kara deliğin nasıl bu kadar büyüyebildiğini açıklayamadıklarını da ifade etti. Bilinen fizik kanunlarına göre teorik olarak bu kara deliğin, etrafındaki gazlardan bu kadar hızlı bir şekilde "beslenerek" büyümesi mümkün değil. Pekin Üniversitesi'nde görevli bilim adamı Xue-Bing Wu "İlk galaksiler bile henüz yeni oluşuyorken ve gençken bir kara deliğin böyle bir boyuta gelmesi için çok radikal şeyler olmuş olması gerekir" ifadelerini kullanırken konuyla ilgili bir başka teori de iki kara deliğin çarpışarak şu anki boyutuna gelmiş olması.

Yeni bulunan kara delikle ilgili makale Journal Nature dergisinde yayımlandı.

GÜNEŞTEKİ PATLAMALARDAN KARELER İÇİN TIKLAYIN

pratik 55 pratik 55

Bunda şaşılacak bir şey yok ki. Evrende bulunan tüm yıldız ve gezegenler kendilerine belirlenen istikamette yollarından çıkmadan dönmektedirler. Bizim bulunduğumuz güneş sistemindeki gezegenler güneşin etrafında, Güneşimizle birlikte diğer yıldızlar Samanyolu galaksisi etrafında ve galaktik düzlemdeki tüm sistemler ALLAHın ol deyip de yarattığı merkez noktası etrafında dönmektedir. Bu dönme gücü ve düzeni için gerekli olan güç de Kara deliklerin hacimlerine bağlı olan çekim gücüyle meydana gelmektedir. Ben böyle düşünüyorum. En iyisini Allah bilir.

evet1