Türkiye'nin en iyi haber sitesi
EMRE AKÖZ

Başarılı reklamın şaşmaz ölçütü

Sanayi Bakanı Ali Coşkun'un ağzına sağlık. Selülit, incelme, diyet, mayo reklamlarını kanıksamıştık. Pek bakmıyorduk. Dikkatimizi bu 'güzel' alana çekti.
Ama sorumluluğunu bilen bir siyasetçi olarak, o bunu 'tersten' yaptı. Hani 'Sakın okumayın' başlıklı yazılara kimse kayıtsız kalamaz ya... Bakan, "Bu ne rezalet" dediği için artık gözümüz 'o tür' reklamları arar oldu.
Tabii ister istemez insan karşılaştırma da yapıyor.
Mesela ben Turkcell'in 'Shubuo' servisinin 'Fazla kilolardan kurtulun' kampanyasına da bayıldım. Zayıflamak için neler yemeniz gerektiği kısa mesajla ceptelinize geliyor.
Peki bir kadın bu rejimi uygularsa ne oluyormuş? Eskiden hayli büyük beden, mesela haminne donu ayarı şeyler kullanırken, rejimden sonra küçücük bir bikini altı gerekli yerleri örtmeye yetiyormuş. Yani poposu kamyon kadarken, pikap kategorisine iniyormuş.
Diğer firmalardan da böyle 'kıyaslamalı' reklamlar bekliyoruz. Yapılan işin başarılı olup olmadığını anlamak kolay: Bakan Coşkun'u kızdıran parsayı toplar.

YAZARIN BUGÜNKÜ DİĞER YAZILARI
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA