Türkiye'nin en iyi haber sitesi
EMRAH KAYALIOĞLU

Komşu 'Gelemiyoruz' deyince

masraflarını biz üstleniyoruz

Gençlik Spor Genel Müdürü Yunus Akgül ile sohbette bir önemli konu daha vardı. Akgül, Erzurum'a gelecek Yunanistan kafilesinin son anda gelemeyeceklerini bildirdiğini paylaştı. Sebenini sorduklarını, "Yunanistan'daki ekonomik kriz nedeniyle gelemiyoruz" yanıtının verildiğini anlattı. "Bunun üzerine arkadaşlarla hemen bir değerlendirme yaptık. Yunanistan kafilesini masraflarını da üstlenerek davet etmeyi düşünüyoruz" diyen Akgül, "Kaç kişiye kadar davet edeceksiniz?" sorusuna da "Kaç kişi gelmek isterlerse ağırlarız. Bizim için hiç sorun değil" yanıtını verdi.
Akgül, yazışmaların hazırlandığını, davet mektubunun önümüzdeki hafta Yunanistan'a gideceğini sözlerine ekledi.
Kafilelerin Erzurum'a nasıl ulaşacakları da merak konusuydu. Sonuçta sporcular Erzurum'a uçuş olan Ankara veya İstanbul gibi şehirlerden aktarma yapmak zorundalar; ya da Erzurum'a ülkelerinden özel uçak organize etmeleri gerekecek.

UÇUŞ ORGANİZASYONU HAZIR
Bu konuda da her türlü hazırlığı yaptıklarını belirten Akgül, "Öncelikle şunu söyleyeyim; Erzurum Havaalanı'nın pisti uzatıldı. İniş, kalkış sorunu yaşanmaması için hazırlıklar tamam. Kafileleri İstanbul'dan Erzurum'a uçurmayı planladık. İstanbul'a indiklerinde 'Hoşgeldiniz Masası' onları karşılayacak. Buraya başvuracaklar. O gün uçak varsa o uçakla göndereceğiz. Yoksa anlaşmalı otelimizde bir gece ağırlayıp, ertesi güne organize edeceğiz. Diyelim; bir uçağı dolduracak kafile veya gruplar geldi. Bu konuda Türk Hava Yolları ile de işbirliği içindeyiz. Hemen uçak tahsis edilecek" diye konuştu.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.