Kahramanmaraşlı işadamı, otelindeki 90 odayı corona virüsüne karşı mücadele eden sağlık çalışanlarına tahsis etti | Video
04 Nisan 2020
15:28
“Biz bize yeteriz Türkiye!” kampanyasına Kahramanmaraşlı işadamı Ümit Özge, “Gün bu toplumdan kazandıklarımızı, tekrar bu topluma kazandırma günüdür” diyerek kahraman sağlık çalışanlarına otelini açarak destek verdi. Kahramanmaraş’taki otelinin bir bloğundaki 90 odayı sağlık çalışanlarına açan Özge, Turizm sektörüne de çağrıda bulundu: “Evimizi yani otelimizi kahraman sağlık çalışanlarına açtık. Tüm şehirlerdeki turizm alanındaki işadamlarına sağlık çalışanlarına kapılarını açma çağrısında bulunuyoruz. Elinizi taşın altına koyun! İnşallah bu uygulamamız tüm turizm sektöründeki işadamlarına örnek olur” dedi
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Başkan Erdoğan: "NATO'nun caydırıcılığı ortak hedef"
23.06.2026 | 18:47
Mardin'de tırda çıkan yangın söndürüldü
23.06.2026 | 17:57
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
22.06.2026 | 19:18
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik'ten önemli açıklamalar!
22.06.2026 | 18:18
Başkan Erdoğan: Küresel siyasetin oyun kurucusuyuz | Video
22.06.2026 | 15:01
Başkan Erdoğan’a Babalar Günü sürprizi | Video
21.06.2026 | 15:40
Başkan Erdoğan'dan önemli açıklamalar
20.06.2026 | 18:22
A PARA
ATV
A2TV
ZTK