Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Dönem dizileri biter mi?

Yeni reklam yönetmeliğinde dizilerin içine yerleştirilen reklamlara izin çıktı. Artık dizinin içinde bir ürün tanıtılabilecek. Hem de ekranın üst köşesine 'Tanıtıcı Reklam' gibi tuhaf bir ifade konulmadan...
Yeter ki vergisi ödensin, kayıt altına alınsın ve RTÜK payı da verilsin...
Bu yeni uygulamanın ilk örnekleri geçen hafta yaşandı. Çocuklar Duymasın dizisinde Havuç ve Haluk bir blue jean firmasının ürünleri üzerine uzun uzun sohbet ettiler. Adını Feriha Koydum'da gençler bir kolalı içecek otomatının önünde konuştular ve marka buzlanmadı. Bu tür örneklere önümüzdeki günlerde çok daha sık rastlayacağız. Artık dizilerin arasına reklam kuşağı koymak demode. Moda olan, diziyi reklamlaştırmak!
Ancak bu yeni uygulama, dönem dizilerinin sonunu getirebilir. Öyle ya, gel de Muhteşem Yüzyıl'ın içine otomobil reklamı sıkıştır ya da Öyle Bir Geçer Zaman ki'de plastik pencereden bahset, olacak iş mi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA