Gazete ve ajansların Ortak Akıl buluşması

Giriş Tarihi: 9.2.2013
Akdeniz Reklamcılar Derneği'nin (ARD) geleneksel kahvaltılı Ortak Akıl Toplantıları'nın 4'ncüsü Rixos Downtown Otel'de yapıldı. Sabah Gazetesi'nin evsahipliğinde gerçekleştirilen toplantıya ulusal gazete ve haber ajanslarının bölge temsilcileri ile reklam ajansı sahipleri katıldı. Reklam sektörünün sorunlarının masaya yatırıldığı toplantıda reklam ajanslarının düşüncelerini satabilecekleri bir pazar yaratma hedefinde olduklarını belirten ARD Başkanı Himmet Öcal, "Bizler düşünce ve tasarımlarımızı satarak varlıklarımızı sürdürebiliriz. Bu anlayışla hareket edip birbirimizle rekabet etmek yerine meslektaş olarak görüp, sektörün saygınlığını arttırmalıyız" dedi. Reklamcılar ile gazete temsilcilerinin bir araya gelmesinin sorunların çözümüne büyük bir katkı sağlayacağı söyleyen Sabah Gazetesi Bölge Temsilcisi Mevlüt Yeni, "Bu toplantılarda çıkacak fikir ve görüşlerin sonucunda ortak bir akıl oluşturup, bu yönde hareket etmek sektör ve Antalya adına büyük bir fayda sağlayacaktır" dedi. Ajans-medya ilişkileri ve reklamcıların sorunlarının tartışıldığı kahvaltılı toplantı, gelecek ay tekrar edilecek.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Gazete ve ajansların Ortak Akıl buluşması
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN