Isparta gülü, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki gücünü sağlamlaştırdı. Isparta Gülü, International Flawors Frangrances (IFF) sonra bir dünya devinin daha kullanım ağına girdi. Kozmetik Endüstrisi'nde dünya devi Estee-Lauder, 2013 Seri Parfümü'nde Isparta gülyağını kullandı. Donna Karan New York-pure (DKNY) Serisi'nde Isparta gülyağı ana koku olarak kullanıldı. Ürün, 'Saf Bir Gül Damlası' sloganı ile piyasaya sunuldu. Estee- Lauder, ayrıca 3 ayrı belgesel hazırladı.
ABD'DE PİYASADA
Erçetin Gülyağı Sanayi ve Ticaret A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Erçetin, şu an kadın-erkek parfümünde Isparta'nın eserinin kullanıldığını söyledi. Erçetin; IFF ve Donna Karan New York (DKNY) Temsilcilerinin 2012'de gerçekleştirilen temaslarının meyvesini verdiğini kaydetti. IFF ve DKNY yetkililerinin birlikte çalışarak yeni parfümü ortaya çıkardıklarını anlatan Erçetin, "Pure DKNY A Drop of Rose' adı altında üretilen parfüm Amerika Birleşik Devletleri'nde piyasaya sunuldu. DKNY parfüm tanıtımında Isparta'nın bereketli toprakları, havası ve güneşi ile yetişen mükemmel gül çiçeklerinden önemle bahsetti. Sabah şafakta birer birer elle toplanan güllerin damıtılması ile elde edilen kokunun etkileyicini gücünü vurgulayarak ürünü "Saf Bir Gül Damlası" olarak anlattı. Bütün dünyada izlenen ürün tanıtım videosunda Isparta ve Erçetin Gülyağı Fabrikası'ndan da görüntülere yer verdi. Givenchy firmasından sonra bir başka dünya devinin yeni ürününde Isparta gülyağını tercih etmesinden kıvanç duyduk. Isparta gülyağının parfüm ve kozmetik sektöründe daha çok aranan, kullanılan bir noktaya gelmesi için IFF firması ile birlikte çalışmaya ve araştırma geliştirme işine devam edeceğiz" dedi.
YOUTUBE'A 3 FİLMLE GİRDİ
Estee-Lauder, sosyal medya ağının güçlü markası Youtube sitesinde 3 kısa film yayımladı. Filmlerin tümünde de Isparta'da gül çiçeği ziraatı işleniyor. Belgesel şeklindeki yayında gül bahçelerinde hasattan, gülyağına dönüşüm süreçleri görüntüleniyor.
ABD'DE PİYASADA
Erçetin Gülyağı Sanayi ve Ticaret A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Erçetin, şu an kadın-erkek parfümünde Isparta'nın eserinin kullanıldığını söyledi. Erçetin, Este- Lauder'in, ürünü 'saf bir gül damlası' olarak tanıttığını ifade etti.
GÜL'DE RÖNESANS
Erçetin, ABD'de 200 mililitresi 45 dolara satılan gülsuyunun Isparta'da 3 TL olmasını 'büyük bir trajedi' olarak tanımladı. "Rönesans yapmalıyız. Gül Enstitüsü kuralım. Taşın altına elimi koyuyorum" diyen Erçetin, ABD firması IFF ile 1 milyon dolarlık AR- GE çalışması yapıyor.