Banyo, göz makyajı, koku, saç bakımı, saç rengi, tırnak, tıraş, cilt bakımı, güneşten korunma gibi ihtiyaçlar nedeniyle insanların kozmetiğe talebi her geçen gün artıyor. Kozmetik yaşam boyunca bir ihtiyaç olarak karşımıza çıkıyor. Cosmetica'nın da yer aldığı bu geniş yelpazede sayısı 15 binin üzerindeki ürünler sürekli yenileniyor, çeşitlilik pazarda kalite arayışını ve seçenekleri de beraberinde getiriyor.
COSMETICA TERCİHİ
İstanbul, Antalya, Manavgat, Isparta gibi birçok şehirlerde markalaşan Cosmetica, farklı pazarlama stratejisi ve birbirinden zengin ürün çeşitliliği ile pazarda en iyiler arasında yer alıyor. İndirimli ürün kampanyaları da hedef kitle tarafından talep buluyor.
AVANTAJLAR SUNUYOR
Cosmetica Kart avantajları, müşteri diyalogları, uzman makyaj ustalarının birikimleri, müşterilerin tercih edecekleri ürün konusunda bilinçli seçimleri, internetten yapılan alışveriş altyapısının güçlü olması, pazarı belirlemede büyük etken oluyor. Müşterilerin Cosmetica'yı tercih etmeleri, hedef kitledeki bilinçli müşterilerin çoğalması ve Cosmetica'nın pazardaki taktiksel hareket kabileyitine bağlanıyor.