Buruşuk naylondan üretilen ve markayı tanıyanların çoğunlukla sırt çantası ile bağdaştırdıkları Kipling markası, kabuk değiştiriyor. Artık tasarımlarıyla öne çıkan bavullar, kullanışlı plaj çantaları, rengarenk spor çantaları ile hem koruma hem de taşımada kolaylık sağlayan bilgisayar çantalarıyla da iddialı olan marka, Türkiye'de hızlı bir büyüme hedefliyor. Türk müşterisini tanımak ve markayı anlatmak için İstanbul'a gelen, Kipling Global Pazarlama Müdürü Isabel Van den Broeck, markayı anlattı: - "Tüm Belçika markaları gibi fonksiyonelliği ön plana koyan, sade, iddiasız modeller üretiyoruz." - "Her kadının tek bir çantayla 10 sene yaşayabileceğini biliyoruz. Ayrıca çanta satmanın en önemli koşulunun, çantayla duygusal bağ kurmak olduğunun da farkındayız. Bu yüzden dünyada her dakika 23 tane çanta satıyoruz." - "Dünyada 35 milyon kişi çantalarımızı kullanıyor." - "Biz bir kadın markasıyız. Erkekler de isterlerse alabilir ama biz tasarımlarımızı yaparken aklımızda kadınlar var." - "Spor yapan, çocukları olan, çalışan, yani pek çok işi bir yürüten bir kadını hayal ediyoruz." - "Kipling çantalarının üzerine takılı olan maymunlarımıza, 67 ülkede bizim için çalışanların adını veriyoruz. Türk maymunlarımız da var."