Vestel, satış sonrası hizmetlerini mükemmelleştirme ve yüzde 100 müşteri memnuniyeti sağlama amacıyla şekillendirdiği yeni yapısında en önemli rolü üstlenecek "Merkez Servisi" projesini uygulamaya başladı. Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü'ne bağlı çalışacak İzmir Işıkkent'teki servisin açılışı Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan ve Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. Tarkan Tekcan'ın katılımıyla yapıldı. Vestel, 15 Haziran 2013'e kadar Türkiye genelinde 11 merkez servis açarak 250 kişiye istihdam sağlayacak. Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, "Yeni merkez servis yapılanmamızla benzersiz bir uygulamayı başlatıyoruz. 9 milyon liralık yatırım yaptığımız bu projemiz sayesinde tüm yetkili servislerin ve servis çalışanlarının standart bir hizmet kalitesi sunmasını sağlayarak müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyacağız" dedi. Erdoğan, "Vestel olarak bu yönde attığımız en önemli adımımız Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nü kurmak oldu. Merkez servislerini de en önemli hizmet birimi olarak konumlandırdık. İlk şirket olmak bizler için gurur kaynağı"diye konuştu.