Bunları yiyen daha az üşüyor!

  • 1
  • 21
Bunları yiyen daha az üşüyor!
Bunları yiyen daha az üşüyor!

Kimisinin hasretle, kimisinin endişeyle beklediği kış nihayet geldi.

  • 2
  • 21
Bunları yiyen daha az üşüyor!
Bunları yiyen daha az üşüyor!

Soğuk havalarda dışarıda spor yapmayı sevenlerin aradıkları güç ise belli yiyecek ve içeceklerde saklı.

  • 3
  • 21
Bunları yiyen daha az üşüyor!
Bunları yiyen daha az üşüyor!

Beslenme Koçu Cenk Özyılmaz, Milli Takımlar için hazırladığı beslenme programlarında yer alan, profesyonel sporcuların kış aylarında öğünlerinden eksik etmediği özel besinleri listeledi...

  • 4
  • 21
Bunları yiyen daha az üşüyor!
Bunları yiyen daha az üşüyor!

FISTIK: KAN DOLAŞIMINI HIZLANDIRMAK ONUN İŞİ

Yüksek miktarda niasin (B3 vitamini) içermesi nedeniyle, kan dolaşımını artırmak ve yavaşlayan metabolizmaları hızlandırmak için faydalı olan ısıtıcı bir gıda olarak kabul ediliyor.

  • 5
  • 21
Bunları yiyen daha az üşüyor!
Bunları yiyen daha az üşüyor!

'Sağlıklı' yağ içeriğiyle bolca bitkisel protein barındıran fıstık, antioksidan gücü sayesinde yavaş çalışan metabolizmaları canlandırmada çok etkili.

  • 6
  • 21
Bunları yiyen daha az üşüyor!
Bunları yiyen daha az üşüyor!

KARABUĞDAY: VİTAMİNLER İÇİN İHMAL ETMEYİN

B1 ve B2 vitamini ihtiva ediyor.

  • 7
  • 21
Bunları yiyen daha az üşüyor!
Bunları yiyen daha az üşüyor!

Günde 100 gram karabuğday tüketmek, yetişkin bir insanın günlük vitamin B1 ihtiyacının yüzde 40'ını karşılıyor. Ayrıca mineral açısından (özellikle demir) zengin bir yiyecek.

BİZE ULAŞIN