Daha çok acıktıran yiyecekler

  • 1
  • 17
Daha çok acıktıran yiyecekler
Daha çok acıktıran yiyecekler

Yemek seçerken uzun süre tok kalmanızı sağlayacak besinleri tercih edin.

  • 2
  • 17
Daha çok acıktıran yiyecekler
Daha çok acıktıran yiyecekler

Aç olduğunuzda, yediğiniz besin, beyninize uzun süre tokluk sinyali gönderen besinlerden biri olmalı ancak beyaz ekmek bunlardan biri değildir.

  • 3
  • 17
Daha çok acıktıran yiyecekler
Daha çok acıktıran yiyecekler

Beyaz ekmeğin glisemik indeksi yüksek olduğundan, daha çabuk acıkırsınız, kan şekerinizin seviyesi artar ve tekrar yemek yersiniz.

  • 4
  • 17
Daha çok acıktıran yiyecekler
Daha çok acıktıran yiyecekler

Elbette meyve çok sağlıklı ve vitamin dolu bir yiyecektir. Ancak meyvenin suyunu sıktığınızda lifi ortadan kalkıyor ve sadece şekerli suyu kalıyor.

  • 5
  • 17
Daha çok acıktıran yiyecekler
Daha çok acıktıran yiyecekler

Tıpkı beyaz ekmek gibi içinde lif olmadan meyve suyu içmek, kan şekerinizi yükseltecek ve sizi açlığa sürükleyecektir.

  • 6
  • 17
Daha çok acıktıran yiyecekler
Daha çok acıktıran yiyecekler

İçinde yoğun tuz ve sirke bulunan, cips gibi atıştırmalık gıdalar oldukça sağlıksızdır. Onlar açlık duygunuzu bastırmış gibi görünse de, sadece kalori almanızı sağlar.

  • 7
  • 17
Daha çok acıktıran yiyecekler
Daha çok acıktıran yiyecekler

Cips gibi tuzlu atıştırmalar, beyindeki tatlı isteyen alanı harekete geçirirler. Tuzlu yedikten sonra canınız tatlı ister.

BİZE ULAŞIN