Tahsilat daha hızlı olmalı

Giriş Tarihi: 11.5.2013
Adana'dan bir şikayet de elektrik tahsilat bürosu ile ilgili aldım.
Ahmet Tıraş, Çakmak Caddesi'nden bir esnaf.
İnönü Parkı'nın yanındaki veznede elektrik faturasını yatırmak istemiş.
Diyor ki; "Büyük çoğunlukla iki gişe açık oluyor. Bu da kuyruklara neden oluyor.
Müşteriler söylenmeye başlayınca diğer gişeleri de açıyorlar.
En önemlisi de kredi kartı ile ödeme bir vezneden yapılıyor.
Kaza ile başka kuyruğa girerseniz kredi kartı için yeniden kuyruğa gireceksiniz.
Lütfen bir çözüm bulunsun."
Şikayet böyle. Umarım TEDAŞ yöneticileri çözüm bulur.

BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Tahsilat daha hızlı olmalı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN