Konya İl Sağlık Müdürü Dr. Hasan Küçükkendirci, 112 Acil Servise gelen günlük 10 bin ihbarın yaklaşık 8 bininin asılsız olduğunu açıkladı. Gelen çağrıların hepsinin kayıt altında tutulduğunu belirten Küçükkendirci, "Gereksiz yere arayan kişiler hakkında yasal işlemler yapılıyor. Bu hukuk mücadelemiz sonucunda ceza alan kişiler de oldu" diye konuştu. 112 Acil Servis hattında çalışanların vatandaşlar tarafından sözlü tacize uğradığını söyleyen Dr. Hasan Küçükkendirci, "Gün içerisinde 112 Acil Servis'e gelen 8 bin asılsız ihbarın büyük bölümünü cep telefonu hattının açılıp açılmadığını kontrol etmek isteyenler oluşturuyor. Bunun yanı sıra yeni cep telefonu alanlar telefonlarını yine 112 üzerinden deniyor. Arkadaşlarımıza arayıp evlenme teklifi eden, restoran adresi soranlarda var" şeklinde konuştu.