2010 yılında ilk 7 ayında, geçen yılın aynı dönemine oranla yüzde 79'luk bir artış ile 12 bin 437 adet araç satışı gerçekleştiren Citroen Türkiye; Temmuz ayındaki 2 bin 362 adetlik satışıyla Citroen'in en çok satış yapan ilk 10 ülkesi arasına girdi. Citroen Türkiye bu başarısıyla Hollanda, Rusya ve Portekiz gibi önemli pazarları geride bıraktı. Citroen'in bu yükselişinde 2010 yılı içinde lansmanı yapılan Yeni C3 ve DS3 modellerinin iyi giden satışlarının yanı sıra özellikle ticari araç satışlarındaki büyük artış önemli bir yer tutuyor. Citroen ticari araç satışları geçen yılın aynı dönemine göre adet olarak yüzde 133'lük bir artışla 3 bin 161'den 7 bin 357'ye yükselirken, ticari araç pazar payı da geçen yılın aynı döneminde yüzde 3.30 iken, bu sene ilk 7 ayda yüzde 6.57 seviyesine yükseldi.