Turkcell, şimdi de şirketlerin toplu mesajlaşmada kullandığı SMS deneyimini de dijitalleştiriyor. Dijital Mesaj Servisleri (DMS) hizmetini hayata geçiren Turkcell, kurumların müşterilerine ulaşmada daha etkin seçenekler kullanmalarını sağlıyor.
HEM TASARRUFLU HEM DE ETKİLİ İLETİŞİM
DMS çözümleriyle birlikte mesajlar canlı ve interaktif görünüme kavuşuyor. Böylece kurumlar iş ortakları ve müşterilerine daha etkili bilgilendirme yapabiliyor ve etkili ve verimli sonuçlar elde edebiliyor. Şirketlerin dijital ihtiyaçlarından yola çıkarak tasarlanan bu çözümler, maliyetten de tasarruf sağlıyor.
Turkcell'in Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, "Artık kurumsal müşterilerimize, izinli veri tabanından kendi müşterileri ile iletişime geçerlerken, içerisinde sadece SMS olan çözümler sunmanın yeterli olmadığını görüyoruz. Yeni çıkardığımız Dijital Mesajlaşma Servisimiz sayesinde kurumlara SMS fiyatına, tek bir paket içerisinde MMS (ZİM), BiP, konum bazlı SMS ve standart SMS'in olduğu çözümleri sunmaya başlıyoruz. Bu Türkiye'de ilk defa uygulanan bir yöntem. Müşteriler çok daha net ve doğru içeriğe ulaşabilecekler" şeklinde konuştu.
BİP'TEN ŞİRKETLERE ÖZEL FAYDALAR
"Dijital Mesaj Servisleri" paketinde, anlık mesajlaşma platformu BiP de yer alıyor. Şirketler, kullanıcılarına mesaj gönderirken, BiP'in çıkartma, CAPS ya da emoji özelliklerini kullanarak gönderimlerini daha renkli hale getirebilecek. Dileyen şirketler yine SMS ile aynı fiyata görüntülü içerikler gönderebilecek. Bunun yanı sıra, şirketler BiP'in 150'den fazla servisi barındıran Keşfet Bölümü'nde bir kanal açarak, müşterilerine buradan da hizmet verebilecek. Ayrıca BiP, Sürpriz Nokta yeteneği ile konuma göre farklı faydalar sunabiliyor. Dijital Mesaj Servisleri paketini kullanmaya başlayan işletmeler, kurumsal dijital pazarlama ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için Yaani, Display, BiP Banner gibi ürünlerden de faydalanabilecek.