AVEA
CEO'su Erkan Akdemir, iletişim sektöründeki rekabeti A Haber'de yayınlanan ONHAYAT programında değerlendirdi. Avea'nın güçlü Ar-Ge yapısı sayesinde bu rekabette öne geçtiğini belirten Akdemir, "Yerinde Ar-Ge sertifikasına sahip ilk iletişim şirketi biziz. Kampanyalar, müşteri talepleri ve hizmet çeşitliliği o kadar yoğun ki, hızlı yanıt veremezsek ayakta kalamayız" dedi. Müşteri beklentilerinin sürekli arttığını söyleyen Akdemir, sadece ses değil, veri iletişimi hizmeti kalitesinin de önemli olduğunu belirtti. Akdemir, milyonlarca müşterinin farklılaşan ihtiyacı için anında çözüm üretmek zorunda olduklarını vurguladı. Avea CEO'su, "Bu konuda Ar-Ge ekibinin yetenekleri bizim için çok önemli. Pazarlamanın ortaya koyduğu projeleri Ar-Ge ekibi kısa sürede hayata geçiriyor" dedi.
PROJELER KULLANIMDA
Yeni yılın başında 'Mobil Tansiyon Takip' projesini hayata geçirmelerini Ar-Ge ekibinin hızına bağlayan Avea CEO'su Erkan Akdemir, şöyle konuştu: "Rakiplerimiz daha ürünlerini yeni tanıtırken, Türkiye'nin 7-24 takip konusundaki ilk projesinin pilot uygulamasını hayata geçirdik."
Müşteri kavramını yeniden yazdık
Akdemir, iletişim kulesi yatırımlarına tam gaz devam ettiklerini, çağrı merkezlerinde de müşteri ihtiyaçlarını dinlediklerini söyledi. Akdemir, şunları vurguladı: "Çağrı merkezlerimizle müşterimizin bir dediğini iki etmedik. Müşteri hizmeti kavramını yeniden yazdık. Bu alanda da durmadan çalıştık. Artık yaptığımız şeye 'Müşteri Memnuniyeti Sanatı' demek lazım. Çağrı merkezlerinde çalışan sayımız sürekli artıyor."