Hizmet
sektöründe otobüsçülüğü besleyen şeyin tutku olduğunu ifade eden Şirket Müdürü Hakan Sarıcanoğlu, "Bu meşakkatli yolda 3 nokta vardır; tutku, disiplin, dürüstlük. Yolcularımıza daima en iyiyi ve güvenli hizmeti verme tutku ve çabasında sürekli çalışarak, veri toplayarak, analiz yaparak kendinizi yenileyeceksiniz. Yeni fikirler, yaratıcı iletişim yolları bulmalısınız. Sektör küçülse bile öneminden, ülke ekonomisine kazandırmaktan asla geri kalmayacaktır. Hani video çıkınca sinema bitecekti? Hani televizyon kitabı öldürecekti? Dev kitap evleri ve dev sinemalar var artık. Tabii siz işinizi iyi yaptığınız sürece" dedi. Markanın bugünün tüketiminde birer pasaport ve anlam kaynağı, her iyi markanın büyük bir fikir olduğunu zihni esnetip büyüttüğünü kaydeden Sarıcanoğlu, pazarda her daim bir adım önde olmak için geleceği belirlemenin gerektiğini, sadece markalaşan ve kurumsallaşan şirketlerin hedef belirlediğini vurgulayarak sözlerine şu şekilde devam etti: "Hedef gelecektir. Artık rüştünüzü ispatlayıp hizmet sunumuzda marka olmak, sadece belleklerde kalmayıp geleceğe yönelik vizyon oluşturmak gerekmektedir. Değişim gelişimi sağlar. Her marka kendini yenilemek ve geliştirmek zorundadır. Aksi halde tüketicinin zihninde marka algısı zayıflar ve benzeri firmalar arasında yok olur. Çünkü markanın asıl sihri, tüketicinin ona sahip olduğunda yaşadığı güven ve mutluluk duygusudur. Şartlar ne olursa olsun esas olan yolcuya kaliteli hizmet sunumudur, sektörde konfor yolu kısaltır." Turizmin gelişmesinin herkes için, şehirler için, o şehirde yaşayanlar için ve sektör için de yararlı olduğunu ifade eden Sarıcanoğlu, " Biz yolcularımızla birlikte kültürümüzü tanıttık. Tokat'ın kültür elçisi olduk. Bu konuda teşekkür belgesi aldık. Tüm araçlarımızı bir pul gibi düşündük ve dış cephelerine Tokat'ın figürlerini, kalemizi, saat kulemizi ve taş köprümüzü yerleştirdik. Gurbetteki Tokatlıların araçları gördüklerinde yüzlerinde oluşan tebessüm bizleri çok mutlu etti. Diğer firmalar da bunu yapmaya başladı. Tokat Seyahat bu anlamda da bir nevi fikir lideri oldu. Turizm ve ulaştırma iç içe geçmiş iki sektördür. Her ikisinin de gelişimi başarılı bir planlama ve işletmecilikten geçer. Kaliteli turizm, kaliteli ulaştırma ile olur. Turizmin sektörünün gelişmesi yüksek istihdam olanaklarını da artırır" dedi.