Kayseri'nin önemli markalarından biri olan Gülsan Gıda, 'değişim'e ayak uyduruyor. 1948'de kurulan firma, inovasyon gücü ile pazarda farklılaşıyor. Değişen demografik yapı, şehirlere yoğun göç, azalan hane halkı sayısıyla tüketim piyasalarında birçok değişikliğin yaşandığına dikkat çeken firma, tüm bu değişiklikleri ve değişen tüketici profilini yakından takip ediyor.
'Talep artıyor'
Gülsan
Gıda'nın geliştirdiği 'kahvaltı tepsisi' birçok tüketici kitlesini, özellikle bekarları ve çekirdek aileleri hedefliyor. İçinde 6 farklı kahvaltılık çeşidiyle hem kahvaltıları zenginleştirip renklendiriyor hem de üstü kapaklı kahvaltı tepsisiyle tüm kahvaltılıkları uygun şekilde saklanmasını sağlıyor. Gülsan Gıda San. Tic. AŞ Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Güldüoğlu, "Kahvaltı tepsisi ürünlerine olan talep gün geçtikçe artıyor. Özellikle büyük metropollerde satış rakamları memnun edici" dedi.