BU
aralar kışlık kıyafet alışverişlerinizde benim gibi sizin de eliniz sürekli jeanlere gidiyorsa, siz de hiçbir zaman bitmeyecek ihtiyacımız, modası asla geçmeyecek olan jeanlere gönül verenlerdensiniz demektir. Jean üretmeyen, koleksiyonuna jean koymayan bir marka kalmadı neredeyse. 'Smart casual' konsepti altında klasik markaların bile çeşit çeşit jeanleri var. Yaz kış, olmazsa olmaz bir koleksiyon ürünü, demirbaş haline geldi jean ve denim kumaşlar. Bunun en büyük sebebi de beş-altı sezondur devam eden 50'li yılların Amerikan işçi kıyafetlerini, işçi tulumlarını, üniformalarını baz alan trendler. Bu sezon, jean pantolonların yanında gömlek, ceket ve montlarda da denim kumaşı çok moda oldu. Aksesuar olarak kravat, papyon, kasket ve yeleklerde bile bir denim kumaşı kullanılıyor. Bu özellikle erkeklere gündelik hayatta, kullanım ve kombin rahatlığı getiriyor. Seçimi kolay, taşıması kolay, yıkaması kolay. "Jeanimi çekip çıkıyorum," çılgınlığı, bu yıl
'jeanci' markaların kampanyalarına bakalım nasıl yansımış?
Mavi'nin Kıvanç Tatlıtuğ ile lanse ettiği
'Denim on denim' imaj kampanyasını ve her denim parçayı, yine denim ile kombinlemek trendi öncülüğünü hatırlayın. Her model ve kesimine farklı isimler vermesi de erkekler için seçim kolaylığı sağlıyor.
HAYVANLAR VE YERLİLER
122 yaşındaki denim markası
Lee ise ABD'li fotoğrafçı Terry Richardson'ın çektiği son reklam kampanyası '
A Lee Don't Lie' ile yol alıyor. Bir önceki sezonun mesajına da sadık kalarak, erkek ve kadın koleksiyonu '
A Lee is You' ve yalnızca erkek koleksiyonu için tasarlanan
'A Lee Never Ages' temasıyla Lee giyenlerin, jeanlerinin kendi karakterlerinin vazgeçilmez bir parçası olduğunu yansıtıyor.
Diesel'in 2011 kış erkek koleksiyonunun yeni teması ise
'Cesur Yerliler' ve başrol oyuncusu ise genç rock starı imajı. Yeni sezonda üniversiteye giden gencin öyküsünü ele alan Diesel, bir gün yerlilerle gezmenin heyecanını taşıyan bir genç ile bir rock'n roll ruhu hikayesini birleştirmiş.
Wrangler'ın 2011 kış sezonuyla gündeme gelen
'Mark Your Territory' kampanyası, markanın imzası olan '
We are Animals' (Biz hayvanız) kavramını yansıtıyor. Wrangler, doğadaki tüm canlılar gibi insanların da kendi alanını ve eşyalarını işaretlemeye, izini bırakmaya ihtiyaç duymasından yola çıkıyor.