Hülya hanım, sürekli sizi takip ediyorum, belki bana da bir çare olursunuz diye düşündüm. 31 Mayıs Cuma günü üç hizmetin birarada olduğu yani telefon internet ve tvbu kampanyasına basvurdum. Ertesi gün 1 Haziran'da gelip
0 232 3822839 nolu telefonun baglantısını yaptılar ve telefon aktif olunca internete bağlanabileceğimi söylediler. 3 Haziran Pazartesi günü telefon çalışmaya basladı ama 1 hafta geçmesine rağmen internet bir türlü gelmedi. Bunun üzerine arıza bildiriminde bulundum ve bildirimden 2.5 gün sonra internet geldi. İnternet gelince tvbu ile randevulastim ama 2 gün calıştıktan sonra internet gitti. Tekrar arıza kaydı bıraktım ve 1 gün sonra düzelttiler. Ama tvbu gelmeden internetten 1 gün faydalanabildim ve gene gitti. Bir daha da gelmedi.
15 Haziran tarihinden bu yana internet yok. Tvbu 2-3 sefer geldi internet yok diye geri gitti, kurulum yapamadı. 10 günde 20-25 kez telefon ettim. İki ayrı takım lideri ile sayısız müşteri temsilcisiyle defalarca konuştum, arıza kaydı bıraktım ve şikayet ettim. Bu süreçte yalnızca bir tek Telekom'dan geldiler ve 16 Haziran'da direkten apartmana gelen kablonun arızalı olduğunu, degişmesi gerektiğini söylediler,
"Gün icinde değistiririz" dediler, bir haftadır ortada yoklar. Bu süreçte 18 Haziran'da telefon da arıza yaptı onu da bildirdim ama gelen giden yok. Sonuç olarak evde telefon, internet ve televizyon yok. Üç haftada üç gün internet hizmeti alabildik, bu nedenle iptal başvurusunda bulundum ama tvbu kurulmadığı için iptal edemeyeceklerini soylediler. Tvbu kurulması için telefon ve internet olmasi lazım ama gelip yapmıyorlar çözümsüz bir döngüye girdik.
Sadık Özgür Başlangıç