Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, sürdürülebilir büyüme hedeflerinde ihracatın çok önemli yeri olduğunu dile getirdi, 122 ülkeye ihracat yapan Orkide'nin yağ alanında Türkiye'nin dünyadaki prestiji olduğunu söyledi. Hayata geçirdikleri yeni yatırımlara paralel olarak yükselen üretim ve ihracat oranlarıyla hedeflerinin daha da büyüdüğünü kaydeden Küçükbay, Orkide'nin dünyadaki rekabet gücünün her geçen gün artığına dikkat çekti.
TÜRKİYE'NİN PRESTİJİ
Ege İhracatçı Birlikleri'nin 2013 yılı ihracat şampiyonlarını belirlediği törenin ardından bir değerlendirme yapan Küçükbay, pazarın ve rekabetin gerektirdiği yeni yatırımlar ve yeni pazarlara açılma politikasıyla hem Türkiye'de hem de uluslararası alanda büyüme stratejilerinde önemli başarı elde ettiklerini belirtti. Orkide'nin, yıllardır sürdürdüğü kalite ve uygun fiyat anlayışından taviz vermeden tüm dünyanın takdirini toplamayı başarmış bir marka olduğunu vurgulayan Küçükbay, sözlerini şöyle sürdürdü: "Ayçiçeğinden, mısıra, zeytinyağından margarine ve endüstriyel alana hitap eden ürün çeşitliliğimiz önemli rekabet güçlerimizden biri. Uluslararası arenada en küçük detayları bile düşünerek hareket etmek gerekiyor. Küçükbay A.Ş. ailesi olarak kalitemiz, olumlu fiyat politikamız, ürün çeşitliliğimiz, özverili yönetim kadrolarımız, personelimiz her şey mükemmel birliktelik içinde tek bir amaca hizmet ediyor; ülkemizin geleceğine katkı sağlamak. Afrika'dan, Uzak Doğu ve Orta Doğu'ya, Avrupa'dan Kuzey ve Güney Amerika'ya uzanan ihracat ağımızla dünya pazarlarında yağ alanında Türkiye'nin prestiji olan Orkide markamız ile bunu başardığımıza inanıyorum." Öte yandan Orkide Yağ, Ege İhracatçı Birlikleri'nin Hububat, Bakliyat, Yağlı Tohumlar ve Mamülleri Sektörü'nde 2013 yılının ihracat şampiyonluğunu yine açık ara kazandı ve altın madalyaya layık bulundu. Orkide'nin ödülünü İzmir Hilton Oteli'nde düzenlenen törende Küçükbay A.Ş. Orkide Yağları Dış Ticaret Koordinatörü Ahmet Us, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekçi'nin elinden aldı.