Bursa'da üretime başlayan Bebetto, çocuk giyiminde dünyaya açıldı. 18 yılda dev bir marka haline gelen şirket, 4 bin metrekare kapalı alanda 1 milyon adet üretim yaparak 20 milyon liralık ciroya ulaştı. Üretiminin yüzde 75'ini ihraç eden Bebetto'nun Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Okyay, "Rusya, Türk Cumhuriyetler, Arap ülkeleri ve Afrika hedef pazarımız. Kendi markamızla satış yapıyoruz. Avrupa'da fasoncu imajını da kıracağız" dedi. Gürsu ilçesinde bebek ve çocuk konfeksiyonu alanında faaliyetini sürdüren Bebetto'nun Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Okyay, 2000'den itibaren farklı ürün gruplarıyla çalışmaya başladıklarını bugün ise Gürsu'da 150 kişiye istihdam sağladıklarını belirtti. Okyay, İstanbul Laleli ve Yeşildirek dışında, fabrikalarında ve Vişne Caddesi'ndeki mağazalarında ürünlerinin satışını gerçekleştirdiğini kaydetti.
40 ÜLKEYE İHRACAT
350-400 çeşit ürün ürettiklerini belirten Oktay, yurt içindekilerin dışında doğrudan 40 ülkeye ihracat yaptıklarını söyleyerek, "Yıllık ciromuz yaklaşık 20 milyon TL düzeyine ulaştı. Son olarak Ar-Ge ve tasarım boyutlu bir yapı oluşturduk. Önümüzdeki süreçte bir butik bebek mağazası ve ürün çeşitliliği planlıyoruz. Çalışmamız 1 ile 3 yaş olabilir, okul öncesi olabilir, 1-5 yaş arası olabilir. Butik mağaza ve franchise ile büyümek istiyoruz" dedi. Önümüzdeki dönemde yurtdışında yatırım yapmayı da planladıklarını söyleyerek ihracat hedeflerini büyütmeyi planladıklarının altını çizdi.
'MARKAMIZA GÜVENİYORUZ'
Özellikle farklı bir etiket ve marka yerine kendi etiketlerini kullandıklarını belirten Okyay, "Önümüzdeki yıllarda yatırım düşünüyoruz. Tayland, Çin, Hindistan, İran olabilir. Kendi etiketimizle, kendi adımızla satıyoruz. Rusya, Türki Cumhuriyetler, Arap ülkeleri ve Afrika hedef pazarımız" dedi.