Güney Kore'nin Jeung Adası'nı ziyaret eden turistler, tuzun nasıl yapıldığını görmeye geliyor. Ada yönetimi, turist çekmek için 'tuz turizmi' yöntemine başvurmuş.
Güney Kore'nin güneybatısındaki Jeung Adası, turist çekmek için farklı bir yönteme baş vurdu. Ada, 2004 senesinde Güney Kore'nin 'Slowcity' bölgesi (steresin olmadığı yer) olarak ilan edilince bir çok turist tarafından ziyaret edilmeye başlanmıştı. Jeung Adası'na gelen turistlerin fazla bir sosyal aktivite bulamaması yetkilileri harekete geçirmişti. Tuz üretim bölgelerinden birini turizme açan ada yetkilileri, gelen turistlere tuz yapmasını öğretiyor.
Jeung Adası Turizm Odası yetkilileri öncelikle adaya bir tuz müzesi yaptılar. Tuz müzesini gezen turistle hem tuzun tarihçesi hakkında bilgi sahibi oluyorlar, hem de nasıl üretildiğini öğreniyorlar. Müzenin hemen bitişinde tuz üretim bölgelerine giden turistler, tuz üreticileri ile beraber deniz suyundan tuz elde etmeye çalışıyorlar. Aktivite sonunda turistler kendi ürettikleri tuzları kendileri ile görütebiliyor.
Öte yandan bir çok turizm işletmecisi adada tuz hamamları açtı. Tuzlu taşlar üzerinden masaj yapılan hamamda, müşterilerine tuz banyosu imkanı da sağlanıyor.