Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Alanya'nın imajına sosyal medya etkisi

Giriş Tarihi: 3.12.2014
Alanya'nın imajına sosyal medya etkisi
Alanya Belediyesi ve Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi işbirliğiyle düzenlenen '11. Uluslararası Alanya Taş Heykel Sempozyumu' Alanya Turistik İşletmeciler Derneği'nin kokteyliyle tamamlanacak.

İNTERNETİN TANITIMA KATKISI
Turizmden pay alan dünya şehirlerinin sanata büyük önem verdiğini, sanatla turizmin etle tırnak gibi birbirine bağlı olduğunu, sanatın, bölgede gizli tanıtım yaptığını ve imaj güçlendirdiğini söyleyen ALTİD Başkanı Burhan Sili, "Sanat eserleri üretilerek bunların şehrin farklı noktalarında sergilenmesiyle misafirlerimizin, bu eserler önünde çektikleri fotoğraf ve videoları Facebook, Twitter ve Instagram gibi sosyal paylaşım sitelerinde yayınlamaları tanıtıma büyük katkı sağlar" dedi.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Alanya'nın imajına sosyal medya etkisi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN