Adı henüz açıklanmayan derginin konseptinin ünlüler ve kadın modası olduğu şimdilik gelen bilgiler arasında. Önümüzdeki aylarda tanıtılacak dergi hakkında, Loaded editörü Ian Edmondson 'yeni derginin Loaded gibi ünlü isimler odaklı olmayacağının ipuçlarını veriyor. 'Sektörde gerçek bir açıklık var' diyen Edmondson, bu yeni dergiyle birlikte boşluğu doldurmayı planladıklarını söylüyor.
18-25 yaşları arasındaki kitleyi hedef alan yeni derginin içerisinde müzik, partiler, arkadaşlar, tatil seçenekleri, sosyal medya ve arabalar olacak. Basılı versiyonunun hemen ardından iPhone sürümü de çıkacak olan dergi için şimdilik genç ve hırslı editörler arandığı da söyleniyor. 15 ila 20 editörle çalışılması planlanan derginin çalışanlarının çoğunun freelance olarak dışarıdan katkıda bulunulması istenecek.