Kırıkkale
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Mehmet Ali Tekinay, kendilerine ulaşan her bin çağrıdan 650'sinin asılsız olduğunu dile getirdi. Kırıkkale'de ilk ve orta dereceli okulların yöneticilerine yakında dönemde bütün acil çağrı numaralarının 112 üzerinde birleşmesine ve çağrı merkezinin hizmetlerine dair eğitim verildi. İl Milli Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda düzenlenen eğitimde çağrı merkezinin faaliyetleri anlatıldı. Eğitim öncesi açıklamalarda bulunan Kırıkkale 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Mehmet Ali Tekinay, "112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüklerinin kuruluş amacı, her türlü acil olaya en hızlı en etkin ve en koordineli şekilde zaman tasarrufu sağlayarak olaylara müdahale edilmesini sağlamaktır. Müdürlüğümüzde 24 saat boyunca emniyet, jandarma, sağlık, belediye personelimizle ekip ruhu içinde tek vücut olarak çalışıyoruz" diye konuştu.