Kuru meyvede hedef “Uzakdoğu” pazarı

Giriş Tarihi: 14.5.2016
Kuru meyvede hedef “Uzakdoğu” pazarı
TÜRKİYE'NİN geleneksel ihraç ürünleri çekirdeksiz kuru üzüm, kuru incir, kuru kayısı ve Antep fıstığının dünya genelinde tanıtımı ve ihracatının artması için faaliyet gösteren Kuru Meyve Tanıtım Grubu (KMTG), Uzakdoğu pazarına odaklandı. Kuru meyve sektörü, 2023 yılı için belirlediği 3 milyar dolar ihracat hedefine ulaşmada Uzakdoğu pazarına büyük önem veriyor. Bu yıl 17. defa düzenlenen, 5-7 Mayıs arasında Çin Halk Cumhuriyeti'nin Shanghai kentinde gerçekleşen SIAL China Fuarı'na 65 ülkeden 2 bin 900 katılımcının yer aldığını belirten Kuru Meyve Tanıtım Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Osman Öz, fuarı 66 binden fazla kişinin ziyaret ettiğini kaydetti.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Kuru meyvede hedef “Uzakdoğu” pazarı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN