İZMIR Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası, taksi hizmetinde örnek uygulamaya imza attı. Özel bir ekip, günün 24 saati aralıksız görev yapıyor, tüm şikayetleri ve önerileri kayda alıyor. Vatandaşlardan gelen bildirimlere ilişkin hemen harekete geçiliyor, sorun gideriliyor. Sonrasında da şikayet ya da öneri sahibine ulaşılarak sonucu iletiliyor. Ayrıca bu şikayetlere kalıcı çözüm bulmak amacıyla çeşitli eğitim programları düzenleniyor. Taksiciler düzenli olarak halkla ilişkiler, öfke kontrolü ve trafik seminerlerine alınıyor. İzmir Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Celil Anık, taksi kullananların sesine kulak verip hizmet kalitelerini yukarıya taşıyarak hem memnuniyeti artırdıklarını hem de şikayetlerin azalmasını sağladıklarını ifade etti.