Okan Üniversitesi iş yaşamına en yakın üniversite olma sloganıyla çıktığı yolda Kadıköy Meslek Yüksek Okulu'nda bir ilke daha imza attı. Avrupa ve Türkiye'de ilk olarak başlattığı Çağrı Merkezi Programı ile Akademisyen Çağrı Merkezi çalışanlarını sektöre kazandırma alanında çalışma başlattı. Üniversite Sistaş, Connect ve Çiçek Sepeti firmaları ile işbirliğine giderek 60 öğrencisiyle firmalara hizmet vermeye başladı. Çağrı Merkezi'nde hizmet vermeye başlayan öğrenciler bu hizmetleri karşılığında ücret almaya başladılar. Okulun Müdürü Prof. Dr. Ali Kahrıman, öğrencileri sektöre kazandırmak için büyük bir gayret içsinde olduklarını belirterek şunları söyledi: "Hedefimiz Meslek Yüksek Okulunu bitirmeden öğrencilerimizi sektörle tanıştırmak. Sektörün amaçları ve istekleri doğrultusunda eğitim programlarını düzenlemek. Son beş yıldır bu çapamız hızla ilerledi. Öğrencilerimiz mezuniyetlerinde yüzde yüz iş garantisi ile mezun oluyorlar. Bu bizi mutlu ediyor."