Türkiye'nin en iyi haber sitesi

hayaldi gerçek oldu

İnternetten istediğiniz kıyafetleri satın alıyorsunuz, ödemeyi yapıyorsunuz, bir de fotoğrafınızı yüklüyorsunuz. Mailinize yeni cicilerinizi giymiş fotoğraflarınız geliyor. Artık bunları sosyal medyada paylaşabilirsiniz. Herkes sizi yeni kombininizle çok şık bulacak. Ama aslında onlar gardırobunuzda hiç olmayacak. İşte dünyasının yeni trendi: gardırop...

Dijital giyim hayaldi gerçek oldu

İnternetten istediğiniz kıyafetleri satın alıyorsunuz, ödemeyi yapıyorsunuz, bir de fotoğrafınızı yüklüyorsunuz. Mailinize yeni cicilerinizi giymiş fotoğraflarınız geliyor. Artık bunları sosyal medyada paylaşabilirsiniz. Herkes sizi yeni kombininizle çok şık bulacak. Ama aslında onlar gardırobunuzda hiç olmayacak. İşte dünyasının yeni trendi: gardırop...

Dijital giyim hayaldi gerçek oldu

Öyle bir an gelecek ki dünya ve reel dünya arasındaki bariyerler esneyecek ve iki dünya bir araya gelecek...
Bu cümleler size çok mu iddialı geldi? Görünen o ki en azından dünyası için durum tam olarak bu.

2018 yılında Louis Vuitton ilkbahar-yaz sezonuna ait yeni çanta koleksiyonunu tanıtmak için bir ilk imza atıp sanal bir karakteri reklam yüzü olarak kullanmıştı. Moda dergilerinde de Final Fantasy isimli oyunun ana karakterleri arasında yer alan Lightning'i Louis Vuitton reklamlarında görenler de küçük çapta bir şok yaşamıştı. Ancak görünen o ki sanal dünya ile moda dünyası her geçen gün ilişkilerini daha da yakınlaştıracak...

Dijital giyim hayaldi gerçek oldu

Sadece bir yıl önce sanal bir tanıtım yüzünün dünyasında yer almasını ve onun ardından gelen sanal sosyal medya fenomenlerini tartışırken moda dünyası çıtayı bir adım daha yükseltti. Modanın yeni gündem maddesi bizlerin aynı sanal karakterler gibi sanal gardıroblara sahip olmamız... Yani son dönemde modada rüzgarı esiyor...

Dijital giyim hayaldi gerçek oldu

BU KIYAFETLER SADECE DİJİTAL DÜNYADA

" de ne demek?" dediğinizi duyar gibiyim... Instagram'daki sanal hayatlar ve bitmeyen tüketim girdabına sonunda dünyası farklı bir açıdan yaklaşmaya karar verdi aslına bakarsanız. Peki "Yeni trendimiz tam olarak nedir?" diyorsanız cevabı basit: Parayla satın alacağınız, fotoğrafınıza fotoşopla uygulanacak ve sosyal medya hesabınızda bir kez paylaşacağınız dijital kıyafetler...

Dijital giyim hayaldi gerçek oldu

"Sadece ortamda olacak bir kıyafete neden para verelim ki?" diye soranlar olacaktır. Ben de onlara "Sonunda çöpe gidecek ve en fazla bir kez giyeceğiniz kıyafetlere neden para veriyorsanız ondan. Sosyal medyada hep üzerinizde yeni bir kombin olsun diye" diyerek cevap vereceğim...

Dijital giyim hayaldi gerçek oldu

Biz konuyu mantık çerçevesine oturtmaya çalışaduralım Norveçli Carlings markası çoktan 3D tasarımcılarla 19 parçalık özel bir kapsül koleksiyonu satışa sundu bile. 10-30 euro aralığındaki değişen koleksiyon sadece dünya için hazırlandı. Ve asla dokunamayacağınız bu kıyafetlere tahmininizden çok daha fazla ilgi var...

Dijital giyim hayaldi gerçek oldu

"Peki sistem nasıl işliyor?" diye soruyorsanız... Yanıt oldukça basit aslında... Ünlü firmasının internet sitesine giriyorsunuz. Ardından özel koleksiyonun bölümüne girip beğendiğiniz kıyafetleri seçiyorsunuz. Ve tabii ki sonrasında alışveriş sepetinizdekileri ödüyorsunuz... Buraya kadar her şey alıştığımız gibi... Ancak sonrasında iş bir anda değişiyor.

Seçtiğiniz kıyafetler poşetlerle sizin evinize gelmiyor. Bunun yerine siz sisteme uygun bulduğunuz bir fotoğrafınızı kaydediyorsunuz. Ve sistem o fotoğrafa sizin seçtiğiniz giysileri fotoşopla uyguluyor. Bir de hızlı tüketimin çevreye verdiği zarara inat bu şekilde aldığınız kıyafetlerden elde edilen paranın tamamı WaterAid isimli çevre koruma örgütüne bağışlanıyor.

BİZE ULAŞIN